Dermatovenerološka ambulanta

Dermatologija je grana medicine koja se bavi dijagostikom i liječenjem akutnih i kroničnih bolesti kože i njezinih nastavaka (noktiju, vlasi), osobito se bavi dijagostikom i tretiranjem kožnih izraslina te ranim otkrivanjem kožnih karcinoma i melanoma.

Venerologija se bavi dijagostikom i liječenjem spolno prenosivih bolesti u muškaraca i žena.

U dermatovenerološkoj ambulanti možete obaviti:

Specijalistički pregled djece i odraslih:
Dijagostiku i liječenje akne i rozaceje.
Dijagostiku i liječenje kroničnih upalnih bolesti kože (npr. psorijaze, seborejičnog dermatitisa, alergijskog dermatitisa isl.).
Dijagnostiku i liječenje spolno prenosivih bolesti (uključujući i uklanjanje kondiloma tj. genitalnih bradavica).
Digitalnu dermatoskopiju – detaljni pregled i analiza madeža te drugih kožnih izraslina.
Pregled vlasišta, kose, noktiju (dijagnostika i liječenje, npr. gljivičnih infekcija, problema opadanja kose).
TrichoTest – genski test (DNA analiza) koji omogućuje individualni pristup liječenju problema kroničnog opadanja i gubitka kose.
Mezoterapiju vlasišta.
Krioterapiju – tretmani otklanjanja izraslina pomoću leđenja tekućim dušikom npr. bradavica na šakama i stopalima, uključujući klavuse tzv. „kurje oči“, virusne bradavice, tzv. „staračke bradavice“ (seborejične keratoze) te papilome (izrasline na peteljci koje se obično nalaze na koži pregiba vrata, pazuha i prepona).
Ekskohleaciju moluski.
Sklerozantnu terapiju površinskih kapilara vidljivih na nogama koje su posljedica venske bolesti
Tretman akna, pigmentacija na koži lica i tijela, ožiljaka i strija pilingom kože ili mezoterapijom.
Tretman osvježavanja izgleda kože i pomlađivanja pilingom, mezoterapijom i drugim injekcijskim metodama.

Mezoterapija je metoda dovođenja aktivnih i ljekovitih tvari u dublje slojeve kože (1-4 mm) od onih koje je moguće ostvariti samim nanošenjem sredstva na površinu kože, a koja služi za ublažavanje bora, posljedica starenja kože, ublažavanje pigmentacijskih promjena i ožiljaka te obnovu stanica kože.

U vlasištu se mezoterapija primjenjuje za dovođenje aktivnih tvari npr. vitamina, minerala, tvari za poboljšavanje cirkulacije, što omogućuje bolji porast kose.
Mezoterapija se provodi uštrcavanjem ampuliranih aktivnih sastojaka pomoću vrlo tanke igle brojnim ubodima ili pomoću mikroiglica (microneedling) automatiziranim uređajem koji stvara mikropore različite dubine, a kroz koje onda aktivne tvari difundiraju u dublje slojeve kože. Metoda je umjereno bolna što ovisi o osjetljivosti pojedinca, ali prethodno se može primijeniti anestetska krema što u potpunosti otklanja bolnost postupka.

Za najbolje rezultate mezoterapija se provodi u ciklusima od 4-6 tretmana u razmacima od 1-2 tjedna te se može provoditi u 2-3 ciklusa godišnje ili dok se ne postigne željeni efekt.

Kemijski piling raznim organskim kiselinama je postupak uklanjanja površinskih stanica kože u svrhu ljuštenja kože s nepravilnostima, sitnim borama, ožiljcima i hiperpigmentacijama kako bi koža zadobila pravilniju teksturu, svjetliji i svježiji izgled. Nakon ljuštenja kože slijedi proces regeneracije u kojem je izrazito bitno na pravilan način osigurati hidrataciju kože i zaštitu od izlaganja sunčevim zrakama.

Kemijski pilinzi se također provode u ciklusima od 4-6 postupaka dok se ne postigne željeni efekt postupnim povećavanjem koncentracije odabrane kiseline ili njihove kombinacije ovisno o individualnoj problematici kože. Prethodno se vrši priprema kože za piling nanošenjem krema s niskom koncentracijom kiseline ili retinola kako bi iritacija kože nakon pilinga bila što manja, a sam postupak učinkovitiji.

Sklerozantna terapija flebektazija na nogama je uklanjanje vidljivih površinskih žilica na nogama pomoću uštrcavanja sklerozantnog sredstva tankom iglicom koje dovodi do sljubljivanja stijenki žilica i njihove razgradnje. Nakon postupka se obvezno primjenjuje kompresivna terapija medicinskim čarapama, a postupak se ponavlja svaka 3-4 tjedna dok se ne postigne željeni učinak.

O nama

Ustanova za zdravstvenu skrb Intermed dostupna je svojim korisnicima na dvije lokacije: U Požegi  i u Kutini. Opremljeni smo moderno i sa najsuvremenijim uređajima za dijagnostiku. Iskusni liječnici, susretljivo i nadasve ljubazno  medicinsko osoblje imaju jedan cilj: obaviti na jednom mjestu bez dugog čekanja  kvalitetnu dijagnostičku pretragu ili pregled, uz rasterećenje pacijenta pri prikupljanju laboratorijskih ili drugih nalaza koji se rade u suradnim ustanovama